Rapid City - Badlands NP - Mt Rushmore - Cody - Yellowstone NP - Grand Teton NP - Jackson - Salt Lake City - Arches NP - Moab - Canyonlands NP - Monument Valley - Page - Grand Canyon north rim NP - Bryce Canyon NP - Zion NP - Las Vegas - Death Valley NP - Joshua Tree NP - Los Angeles / Santa Monica.



dinsdag 24 augustus 2010

Check, dubbelcheck & ingecheckt...

Whaaaa! Morgenochtend zijn we onderweg naar de States! De koffers staan klaar (zusje, nog bedankt voor het strijken van de inhoud), de boardingpassen zijn uitgeprint (wel 20x gecheckt of we ze van drie vluchten hebben) én niet geheel onbelangrijk: op ons gezicht staat een brede glimlach! Nog even en wij beginnen aan onze roadtrip!

8 opmerkingen:

  1. heel veel plezier, ik ga zeker je blog volgen! Binnekort ga ik namelijk ook reizen in Amerika en ben benieuwd naar jouw verhalen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier met jullie fantastische reis! zal jullie wel missen hoor :) dikke kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier met jullie fantastische reis! zal jullie wel missen hoor :) dikke kuss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ben er ook klaar voor om mee te lezen.
    Have fun!

    gr,Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey!
    Hier dan mijn eerste berichtje. Ik ga jullie zo veel mogelijk volgen. Vandaag eerst kijken of jullie overal netjes landen ;-). Heel veel plezier en geniet ervan! Tot over een week of 5!
    Dikke kus Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha! Graag gedaan hoor! =|
    Ik zit alweer aan de pc gekluisterd om de eerste update vanuit de States te lezen! =D

    Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Denise en Chris ,
    Leuk dat ik jullie vanmorgen nog even tegen kwam op Schiphol ( samen nog lekker een bakkie koffie gedronken )en daarna klaar voor de start naar Amerika .Een hele fijne vakantie samen.
    Groetjes en kus van Saskia ,Wout en Romy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey!
    Heel veel plezier daar! Geniet ervan.
    En ik ben heel benieuwd naar al jullie verhalen.
    X An

    BeantwoordenVerwijderen