Rapid City - Badlands NP - Mt Rushmore - Cody - Yellowstone NP - Grand Teton NP - Jackson - Salt Lake City - Arches NP - Moab - Canyonlands NP - Monument Valley - Page - Grand Canyon north rim NP - Bryce Canyon NP - Zion NP - Las Vegas - Death Valley NP - Joshua Tree NP - Los Angeles / Santa Monica.



donderdag 9 september 2010

Dag 16: Hiking the Narrows!

Vandaag was een topdag! Vanmiddag hebben wij in Zion National Park de Narrows gedaan. Dit is een hike door de Virgin River tussen hoge bergwanden, helemaal geweldig! Wij hebben eerst even de juiste 'uitrusting' gehaald bij een adventure center: water-wandelschoenen, waterdichte rugzakken en een stok. Die stok hadden we ook echt wel nodig om overeind te blijven tussen al die stenen in het water en de stroming, dat was geen overbodige luxe! Op een gegeven moment verloor ik mijn evenwicht en stond/lag ik voorover op een rots in de rivier. Een meneer achter mij heeft me aan mijn rugzak weer omhoog gehezen, haha! Door het gewicht in mijn rugzak en de stroming kwam ik niet 1,2,3 omhoog... Normaal ben ik wel wat mobieler!

Verder hebben wij genoten van deze hike. Hoe verder je loopt, des te minder mensen kom je nog tegen, hoe meer je het 'alleen op de wereld' gevoel krijgt, heerlijk soms! Enig minpuntje van vandaag is dat ik mijn RayBan zonnebril in het water ben verloren... Toen ik weer eens bleef hangen, probeerde Chris mij te helpen (mijn held!), alleen kwam ik zonder zonnebril weer aan de kant! Ach ja, het moest ook wel gebeuren: ik heb hem eerder deze vakantie ook al van een rots laten glijden! Maar dat geeft weer een extra stimulans om toch maar eens wat winkels te gaan opzoeken. En dat gaan we morgen dan ook doen: Op naar Viva Las Vegas! Joehoe!!!

Foto's van vandaag:















Geen opmerkingen:

Een reactie posten